29 december!



Nu är det bara några dagar kvar på detta året :)
2009 har varit både bra och dåligt..
jag anser att jag har utvecklats mycket i min ridning eftersom jag har fått rida massor av olika hästar
och det har inte varit någon som man har kunnat rida likadant.
självklart sankar jag dem allihopa men det känns som att det nu i slutändan har blivit bra.
vi får se vad som händer 2010! jag väntar med spänning.

snart ska jag ut på en liten tur med Tess :) ska kolla en "ny" runda som ilona hade ridit.
jag ska faktiskt erkänna att jag inte rider ut så mycket som jag borde med tanke på att jag har unghäst.
men det beror på att ilona och de andra rider kl 10 och då har jag knappt vaknat xD hihi!
och jag litar inte fullt ut på madenta så vill inte rida ut sjålv.
men tess litar jag på hihi! eller jag har mer kontroll. 
Lilla madenta ska som sagt gå på banan. får väll rida igenom henne ordentligt 
Imorgon kommer Sandra http://teamjohansson.blogg.se/
hon ska rida Madenta :D så man får hoppas att hon sköter sig!



Bildbrist så det fick bli den sista bilden jag tog på snoddas <3
2/6 2009 Helsingborgs djursjukhus
R.I.P<3




Kommentarer
Postat av: matilda

gott nytt år:)

2009-12-30 @ 13:01:35
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0