30 december!

nu är det inte långt kvar till vi går in i 2010! :)
Mitt nyårsfirande kommer att ske hos paulina (klasskompis) trevligt trevligt!
ska vara där vid 5 så man hinner fixa lite här hemma med.
hästarna måste ju skötas även om det är nyår!

idag var Sandra här och red Madenta :) hon red även Tess en liten runda hihi!
hon gillade inte tess dressyrsadel (jag fick den med)(equipe m stora knästöd) men jag ska ju köpa ny
det står omnämt i ett annat inlägg. :)
jag tyckte hon fixade madde bra :).. men det visste jag ju att hon skulle..
jag funderade mest över hur Madenta skulle sköta sig.
Men hon gick ekemplariskt! duktiga unghäst!
mycket mer än såhär har det inte hänt idag. men det har vairt en trevlig dag! :D
som måste upprepas!


så här i vinter tider bjuder jag på en sommarbild!
som en påminnelse om att våren kommer! 
och jag hoppas att alla får ett bra avslut på året och en fantastisk start på det nya!
GOTT NYTT ÅR!
jag hoppas vi ses nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0