4dagar kvar till jul!

Tiden bara rusar iväg och snart är det jul! borde kankse fixa de sista klapparna :)
Som ni redan vet är vi lagom insnöade. men jag trötnade på att inte få rida
så jag trotsade snön och gav mig ut ändå barbacka.
(sist man red barbacka ute var på lille snoddas! förra året då gick det väldigt fort och man satt väldigt löst!)
Självklart på lille Tess.. Madenta får vila henne rider man inte gärna själv utanför banan xD..
 unghästar!
gick ganska bra tycker jag.. hon var lagom pigg så det fick bli lite galopp i snödrivorna.. det gick fort! :D fördelen med mycket snö är att de in känner av styltorna.. men så fort det blir "för lite" så blir det knakigt..
men vi har ju ganska mkt överallt så det gick bra!

Som jag sa fick madenta vila igen :(...
får se om vi tar en sväng i snön på banan imorgon :)
kan bli livat!

Bjuder på en bild från dagens uteritt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0