7 December!

Ingen skola idag då jag kände mig sjukt slö och orkar ingenting,,,
antar att jag sover för lite om dagarna.
men kanske inte så konstigt då man går upp kl 6 vardag när man ska till skolan,,
och när man inte är där så går ma ju up 7 och fodrara sen kl 9-halv 10 och släpper ut hästarna..

men men det är ett val jag har gjort och jag gillar det. 
får väll lära mig att gå till sängs i rätt tid :P

jaja efter att sovit ut lite så hade jag ork att fixa stallet och rida Tess.. vilket gick super!
mycket tempo växlingar så jag fick igång henne red igenom lite program känndes bra ..
finns vissa små saker som måste fixas men vadå då..
Debuten är ju inte förräns om 2 månader.

Madenta fick longeras idag även det gick bra..
hon börjar fatta att hon inte ska springa och hänga i inspäningarna
utan bära upp sig själv och bygga muskler! :) 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0