äntligen jullov! :)

idag hade man avslutning i skolan :D började med Matte B prov
gick ganska bra jag är nöjd med min insats sen får vi ju se om det räckte hihi!
Sen var det dags för fotbollstunering. inte min favorit direkt men allt för att fördröja tiden..
som tur var slapp man ju spela xD ingen boll känska här inte! hihi!
efter fotbollen var det dags för lite mat.. iår blev det PYTT I PANNA :@ hallå var är vårt julbord..?!
som ni kan läsa i förra inlägget så hade inte skolan råd :(
Dagen avslutades med lite fika hos resp, mentorer sen hade rektorn sitt vanliga tal :/ och vid 14.20 fick vi äntligen sluta! :D jippie!
ni kankse undrar vrf vi slutade idag då "alla" andra slutar imorgon.. det är eftersom vi hade Öppethus en heldag så vick vi komp-ledigt :)

Hästarna fick vila idag då det är snö överallt och det blåser och håller på :(.. men mamma sa att de hade varit en aning vilda i morse när hon släppte ut dem ;P
1st 5åring (Madenta) och 1st 12åring (tess) hade haft roligare än aldrig förr.. hihi!
Lilla hoppsan var nog mest fundersam.. detta var ju hennes första snö-dag i livet.. lille vännen verkar gilla det :D

Imorgon blir det nog lite bilder :D ska fixa julkort b,la.
(om vändret tillåter)
Det behövs då jag lider av extrem bildbrist!

Dagens bild blir från feb 2007
Snoddas i hagen på Älleköpinge
Snö var det bästa han visste :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0