Nyår!

Som jag har väntat!
äntligen är dagen här ..dagen då vi kan lämna 2009 bakom oss och gå in i 2010 med nya friska steg.
ta med oss all ny kunskap och fortsätta att utvecklas även nästa år!
för kom ihåg:
Av framgång blir man gladare
Av motgång blir man Bättre!

kvällen kommer att spenderas i brösarp :)
ett mkt trevligt litet gäng kommer dit :)

jag hoppas verkligen att ni får det bra ikväll och tar det lungt :P
vi vill ju inte ha några olyckor inte..
speciellt inte med raketerna. tro mig jag har blivit träffad.
inte av en stor men en sån där låda som "bara" sprutar en massa..
 en sån välte för ett par årsen och då kom man lite för nära. ont gjorde det iaf.
så tänk efter före.
så får alla ett trevligt nytt år!

Gott nytt år allesammans!

denna lilla "tunika/linne" kommer jag har ikväll. vad tycks?
 


Kommentarer
Postat av: matilda

lycka till med 2010!

2009-12-31 @ 15:19:32
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0