old times = god times

Vad tycker ni om min nya design?!
----------
såg en annons och en film på min kompis Sandra's http://teamjohansson.blogg.se/ gamla D-ponny, Amaretto :)
Det fick många minnen att komma fram.
 vi hade våra ponyer på samma ställe och de var bästa vänner :D.. (snoddas & Amaretto)
de lekte konstant :D.
jag minns även klart och tydligt våra halv vilda ritter i skogen hihi!
men Amaretto såldes och kort efter att sandra skaffat häst flyttade hon till ett stall mkt närmre hemmet.
och så småningom flyttade jag till gård.
nu har det gått väldigt lång tid sen vi red tillsammans..
men tycker tat det ska bli ändring på det :)
snart kommer ett jullov och jag har ju som ni vet 2st hästar :D


För ni som har missat det så fyller jag faktiskt 17år idag :D
 bara ett år kvar till man blir vuxen hihi!

Dagen har varit bra.! har ridit Madenta
vilket gick bra det började med lite luftsprång
men man får ta sig i kragen och "våga"..eller ge sig fan på att man ska rida henne,
 även om man känner att det kommer gå år helvete..
men hon lungnade sig efter att ha travat och galopperat en del.
sen gick hon super mega jätte bra!! :D


Slänger in lite bilder från den saknade tiden med Snoddas och Amaretto :D




Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, man saknar faktiskt de tiderna. Vi hade rätt mysigt =) Jag lovar att jag kommer på jullovet!

2009-12-15 @ 13:00:07
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0