rubrik?!

Då sittar man här..igen!
har precis "möblerat" om mina rosetter xD..inget liv!
men jag har länge funderat på att sortera upp det. 
nu har jag ett ställe för B-ponnyn och Snoddas fick en plats och sen blev det inte många över.
så de fick en liten plats de också hihi! men jag hoppas på att det kommer bli fler nästa år!

innan idag har jag ridit båda hästarna :)
Madenta gick super riktigt rund och fin bra "swing" i bakbenen! lite för mkt ibland hihi!
Tess red jag barbacka idag igen :) hon går ju lika bra med som utan sadel och eftersom dressyr sadlen inte riktigt passar så är det bätter att rida utan och jag får ju ingen bra "dressyr" sist i hoppsadlen.
Btw så är min nya Dressyr sadel bestäld och det blir en TEKNA :D... tyvärr hittar jag ingen bild.
men för et som har stallboken så finns dem bland annonserna.. ev finns den även i ridsport.
jag lovar att lägga upp bild när dne kommer! stabel store skulle få leveransen i januari (de var helt slut på faberiken)


för er som vill veta så kommer här lite bilder på min "uppdelning"

B-ponnyn Nicole's Isabell


Till vänster: Virdarnas Snoddas
Till Höger:
3 första raderna är shettisar från ridskolan.
sista raden är olliver och pom-pom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0