snabba inlägg i stressiga tider! :/

nu så här innan lovet har man extra mkt i skolan :(..
hade 2st prov i måndes och har ett imorgon :/..
I måndes var det Ekologi/naturkunskap A.. gick väll ganska bra :P sen var det Hästkunskap..vilket gick desto bättre men vi får se vad det leder till :).
Imorgon är det Matte B som gäller.. och jag hade nog behövt några veckor till för att fatta det..
men men kursen är snart slut så jag ska klara det.. hihi!
 detta är näst sista provet sen är det "bara" nationella kvar :P

Jag har hunnit rida Tess vilket gick super.. 
det är en sån hälig känsla..
Allt bara flyter på och hon lyssnar på småsmå singnaler, 
gör precis som man tänker sig att de ska vara :D..
Det gillar vi!!

neh.. nu ska jag öppna Matteboken igen! 
får  försöka göra det bästa möjliga av sivationen hihi! 

XOXO
EW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0