4 november!

Skolan idag känndes super onödig.. hade bara matte och det visade sig att vi skulle ha prov! ..opps! jaja det blev ju som förtippat ett IG då detta kapitlet är super svårt (linjärafunktioner m,m) Matte B för er som undrar.. jaja det är bara att fortsätta plugga och skriva om. hade 8p och man skulle ha 14 för att vara godkänd så helt åtskogen var det ju inte xD kunde ju något..

iaf det blåser och stormar som bara den så när jag kom hem tog jag in hästarna och gav dem mat inne,, annars flyger ju allt höet iväg :P...
sen när jag skulle släppa ut dem så ser jag att madde är super svullen i vänster öga :( och röd och det rinner,, hon har fått ett litet sår på nedersta ögonlocket.. så det blev till att tvätta och pencilinsalva på.. och nu får hon vara så snäll att stå inne... men det ill hon nog ändå hon gillar inte blåst.. men vilken häst gör det?!
så ingen hoppträning ikväll... men jag kanske ska dit och titta men lärsig ju av det också.

Ha det bra!
ikväll hoppas jag på glada besked och trevligt samtal!

lägger upp en bild på lilla madenta.. nyss "hem" kommen. elr ja hon bodde hos min tränare första veckan då vi hade fullt i stallet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0