fullt upp!

Dagen började med att åka en sväng till gärds.. Sofie skulle starta bentley i dressyr :) LC:2 de fick 65% och såg riktigt trevligt ut :).
Sen hem och titta till hästarna (släpte ju ihop dem idag och det gick jätte bra!)
sen åkte vi till Älleköpinge jag skulle rida Indigo (lindas D-ponny,, hon är i sthlm nu denna veckan så jag har honom på mitt ansvar eller ja jag ska rida :P)
vi red en runda i skogen med Siri,Amanda och Fanny :D trevligt trevligt..!   
Efter det så lastade vi lilla Hoppsan och körde hem! äntligen så har min lilla maskot fått komma hem :D
vi släpte in henne och nisse i en av de större boxarna så de fick hälsa
det gick jätte bra och de verkar gilla varann
 så nu ska de få en egen hage där de kan busa runder utan att riskera att stora madenta sparkat till henne.. hon är ju bara en bebis lille hoppsan och madenta är väldigt stor. 
Red även Tess lite åhh! vad jag älskar den ponnyn hon är helt fankastisk hon nästan svävar!! ska bli så jäkla kul att börja träna och så småningom tävla och se hur långt det går!!

ja nog om detta nu ska jag hoppa in i duschen skola imorgon så man får väll sova lite med :P laddar upp bilder på vår lilla makeover (från 2st kospiltor till shettisbox) 

 ((fyllt igen rännorna och fixat stolpe))
((nästan klart, ))
 klart!!
inte överdiver mkt jobb: fylla igen rännorna i golvet, fixa dörr + vägg och väggen vid krubborna som kossorna använde och MÅLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0