Ny vecka!

Då var det tisdag igen..veckoerna bara rusar fram och snart är det December och snart JUL! och där efter kommer 2010! läängtar redan!

Madenta går bättre och bättre hon är avslappnad och fin :) imorgon blir det hoppträning vår se hur hon går det känns som om de kan gå riktigt bra :) bara piloten gör sitt jobb på rätt sätt hihi!
Tessan fungerar också bättre och bätte även hon är med avslappnad och börjar söka sig neråt mer och mer för var dag som går :) men ibland lockas man så åtatt bara samla ihop och upp i fin "tävlingsform" och bara glida runt och rida lite program på banan .. åhh vad jag gillar henne!
men får inte glöma att jag måste få henne att slappna av helt och bli extremt mjuk och smidig innan jag ska kräva för mkt.. men erkänn man bli lockad!

Imorgon har vi Svenska B prov om Renässansen och på Fredag har jag ett omprov i Matte B (Linjära funktioner) och ett annat prov i ekonomi/företagande som jag har missat (har varit sjuk) det kommer nog gå vägen men är mest beskymmrad över matten .. :( det där med funktioner och linjer är inte min starka sida om man säger så xD jaja man får ju hålla på till man klara det hihi! 

nu ska jag snart sova men måste nog läsa igenom renässans häftet igen :P

Bjuder på en söt liten bild på Hoppsan :D som nu är 5 månader
((scrolla ner så hittar ni bild när hon var 2dagar))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0