Lördag! 31 oktober

Oj imorgon är det November :O! ja som sagt tiden springer iväg.. och imorse var det frost (eller ja kom redan igår kväll/natt) nu är det höst! :/ men lite sol har vi iaf mitt på dagen :)
madenta vila fortf.. men imorgon får jag ta mig i kragen och skritta igång henne,,
 Måste erkänna att jag känner mig lite osäker på henne när hon vilat elr ja egntligen att skritta henne överhuvudtaget .. då hon som jag är väldigt rastlös och vill inte skritta utan jobba direkt..
 vi vår väll se hur dte löser sig hihi!

innan idag fick man ett VÄLDIGT trevligt beked :D... besättar mer sen
Känns som att detta kan vara en vänning i allt detta grå! vem vet kasnke jag når min mål!

hoppas ni har det bra i höstvädret... lämna gärna en kommentar och lite synpunkter på blogg innehållet m,m (både bra och dålig kritik tass emot!) allt för att ni ska ha en bra läsning :)


 (( saknar min snoddas <3))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0