Tisdag!

((älskade Madenta))

Idag var det ju tänkt att jag skulle åka till pappa men så blev det inte :( då jag mår piss och pankaka... kan det vara höstvädret?!.. mm skulle tro det.
iaf ilona (grannen) ringde och berättade att hon hade tänkt att skritta ut på bacardi.. supertrevlig 4-åring som är ganksa ny operaread så han får bara skritta (har gjort det ny i 5veckor har 1 vecka kvar!) och eftersom det blåser som f*n ville hon inte göra det då han är lite halvgalen.. men vem blir inte det när man bara får skritta och stå i sjukhage... självklart stälde jag upp ..vi skulle ju bara skritta så det klarade jag av :P han var super snäll.. visst ngt bockspång och resning gjorde han men han är typ 1,58m och jag är "van" med att madenta gör samma sak men hon är 1,68m och har INGEN!! självbalans eller kontroll i sånna lägen.. 

när vi var klara så kom min morfar .. han skulle hjälpa oss att göra vid till kommande shettis :D fixa golvet m,m så det har vi sysslar med hela kvällen och snart får man väll ut och mocka och släppa in sina små änglar.. imorgon blir det upp tidigt på hästryggen :/ typ vid 9 .. för sen ska jag troligtvis skritta Bacarid med ilona .. igen! :D men det är så trevligt så :)

Godkväll!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0