Torsdag 29 oktober!

Oj va tiden bara rusar iväg tycker jag redan nästa vecka är vi inne i November :O! det är knappt så man hänger med längre hihi :P

Lilla Madenta vilar för tillfället då hon fick vaccinationen igår, ska nog försöka mig på att skritta ut en sväng imorgon (kan bli intressant då hon brukar ara väldigt "lätt fram" om ni fattar vad jag menar :P)
Annars har man inte gjort så mkt idag mest TV tittande, och nu blir det duschen och sen ska jag och mamma in till Stabelstore då de har VIP kväll med förtur till REA varorna.. den stora rean börjar imorgon.. tror jag hihi!

Iaf imorgon blir det dressyr träning .. som vanligt men denna gången på Pom Pom (emilias fina C-ponny) jag ska ha honom på allsv div 2 dressyr nästa lördag (7nov). vill bara notera att pom Pom är 1,34m hög och Snoddas var 1,37m och Olliver var 1,46m så jag känner mig enanning stor man det är ju dressyr och då "gör det" inte så mkt + att han kan vara lite busig så det kanske är "bra" att man är lite stor...

det blir nog en sen uppdatering imorgon efter träningen :)

Slänger in en bild på Emilia och Pom Pom .. visst är han fin?!:D


Kommentarer
Postat av: tanja.

vi var också på stablestore, såg inte dig.

Håller med om att tiden går sabbt :o helt sjukt egentligen, vart tog sommaren vägen?

2009-10-30 @ 13:43:50
URL: http://www.blanjiz.blogspot.com/
Postat av: evelina Wahlström

aa okej .. vi var nog inte där sammtidigt :P

mm den rusar fan iväg.. ja du fast vi ska nog vara hlada att det är så här pass "varmt" det hade kunnat vara -grader redan.. och det vill vi ju inte...

2009-10-30 @ 16:43:35
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0