14/4 2010

Onsdag!
praktiken flöt på bra,, fick besöka av vertinärerna idag igen då de skulle fixa tanden till fuxen.. de som var där igår misstänkte en tandkappa men han som kom idag trodde inte det då han inte fick bort den,, han trodde att det var en missbildning och det leder till röntgen m,m. men jag vet inte hur Ulrica ska lösa det hon ringde ägare/uppfödare i Tyskland..mer vet jag inte :P 
innan vi slutade så fick jag rida Ballentino ulricas tävlingshäst (går MSV dressyr) känndes okej.. men han har ju väldigt mycket större gång än vad man är van vid + att han är super kännslig... men det känndes bra iaf.

hemma har båda hästarna blivit ridna Madenta gick super! rund och fin och jag kunde "släppa" och hon sökte sig nästan ända ner till marken... känndes som om hon drog mulen i grusen :P
Tess gick också bra... tyvärr så har vi inga stubbåkrar kvar så fick rida på banan, men det känndes super!
hade även lite frihetsdressyr med Hoppsan.. hihi! hon blev lite busig :P fokuserar ju mest på att hon ska följa efter osv

nu tittar jag på Fuskbyggarna..! sen blir det sova och imorgon ska jag till tandläkaren och sen praktiken. 
xo Evelina 

mina trötta sötnosar i sina fina grimmor :)
gillar när grimmorna är likadana!

Kommentarer
Postat av: Martina

WANNABE! jag köpte sådan grimma före dig! Fast min har brunt ludd så jag förlåter dig :D

2010-04-15 @ 11:39:46
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej!

Har en tävling igång på bloggen, där du kan vinna en valfri berlock i ett armband. Klicka in och var med du också!

Inte sugen på att tävla? Det går även att köpa mina handgjorda berlocker på http://chramsforyou.blogg.se



Ha en bra dag!

2010-04-15 @ 12:36:11
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Evelina wahlström

SV Martina: ja ofc vill ha allt du har :P.. men bara lite annorlunda xD

2010-04-15 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0