April, April

Då var man inne i den 4,de månaden.. redan!

Tänkte börja med att säga att jag fick MVG på det sprovet jag skrev igår...i grovfoderproduktion!

idag har jag varit och hälsat på hos Ulrika (min praktikvärd) hon verkade trevlig och det verkar vara ett bra ställe. jag vet redan att någon ridning kommer dte nog inte bli, då de har mest 3-4åringar och sen hade ulrikas man 1 som han hoppade lite.. men den var 1,87m i mankhöjd... så det är nog inte man kommer klättra upp på xD
sen hade ulirka en tävlinghäst och alla vet väll hur kritisk man är när det gäller sina tävlingshästar. men jag har ju fullt med mina ändå så det är helt okej..

nu i kväll har jag longerat Madenta.. men efter en stund tröttnade både hon och jag så jag hoppade upp barbacka! (hade hjälm redan då jag inte longerar henne utan "kan bli lite vild")
dock hade jag jeans så det blev lite halt..men hon var super snäll!
Tess skulle engentligen vila men det blev en liten runda barbacka på henne också :D galna ponnyn var lite svår att sitta kvar på,, men det gick bra!

Min fina unghäst!....
hon tycker det är väldigt kul att leka med gummisnodden hihi!
hon har fattat att den är töjbar!


Mysigt med jeans,puma skor och en häst som FÄLLER!!!!!

ha en fortsatt bra kväll!
xo Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0