dålig uppdatering!...sorry!

förlåt för den dåliga uppdateringen men igår var vi hemma sent efetr träningen.. som började 20:30!
var inte hemma förrän 22:00 och då orkade jag inte uppdatera.

Träningen: den gick super!
Vi tränade för Chanette Bellander, gick först över lite trav bommar och sen började vi med att skutta över lite små hinder. 
samtliga hinder undr hela passt var låga.. de högsta låg på ca 80-90cm då Chanette inte känner oss och det är ju grunderna som är viktigast inte höjden. 
Madenta skötte sig super och jag fick en del tips om hu jag ska rida henne :) 
jag kommer fixa en liten film från träningen.. men nu orkar jag inte, den kommer i helgen.. elr ev imorgon! 

blir en bild iaf!


Torsdag: Praktiken rullade på i en väldans fart och innan man visste ordet av så slutade man..!
skulle egentligen ridit fuxen och vi skulle fixa en till salu film! men det blev att fotta honom ist... ska nog filma honom nästa vecka. red honom igår och jag skojjar inte det var den segaset 4 åring jag någonsin ridit! jaja.
Efter praktiken så red jag Madenta lite på banan,, skrittade lite barbacka i 15min,, hon behövde det efter gårdagens pass. :)

sen åkte vi till Gärds och tittade på deras Pay & jump. Michelle,Louise och en annan tjej som rider hos grannen skulle dit.
jag tog så klart med kameran och blev 1,a fotograf :D och äntligen är det utesesong och man får bra bilder :D:D
Bacardi och Michelle som bara har varit ute 1 gång innan i sitt 5åriga liv gick 40,60cm felfri i 40 och sen fick han tyvärr 2stopp i 60.. ryttarmiss men de var deras 2,a gång ute och 1,a gångne på ute bana
Louise hoppade Condrad i 80cm och de var såklart felfria :P
och en annan tjen Jenny hoppade Nappe som 4 elr 5år? de skuttade runt 30cm och såklart felfritt.. det var Nappes debut och han skötte det super.. även ryttaren såklart :)

Michelle och Bacardi i 60 klassen.. "grinden var lite lääskig"


nu ikväll har jag ridit Tess och det blev lite bomträning, red den berömda "klockan" men dock bara 3 bommar på volten. hon skötte det bra och jag hade även lagt ut 1 extra bom så vi kom på rakt spår... det blev en del variation på det hela och tess följde med bra och hon blev med lyhrd över mina komandon då hon hela tiden fick nya vägar att gå på :) variation på hög nivå :D

Imorgon är jag och Sandra själva hos Ulrica,, de skulle iväg så vi börjar inte förrän 9 och sen slutar vi vid 1 :D
blir nog en lugn dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0