Tisdag!... en dag på praktiken

Idag var man tillbaka i färlöv för att jobba sin sista vecka :) både kul och tråkigt... tiden har gått fort men känner ändå att man vill träffa kompisarna i skolan :P
Sandra var inte där idag.. tror att hon bara jobbade en månad på "prov" och sen ska ulrica få dit 2st praktikanter nästa vecka och nu ska snart några av hästarna släppas på bete så det finns inte så mycket kvar att göra.
Vi började med att fixa stallen och sen red Ulrica Wesslan och Ocki medans jag borstade lite unghästar och tog det lugnt :P
sen tog vi en av de tyska 4åringarna och jag fick rida fuxen :) en mycket trevlig häst, men inte jätt mky riden, så man ställer ju inga krav merän att de ska gå fram och acceptera bettet och handen/skänklen :) det gick bra och han var super snäll :)
sen åkte vi bort till det andra stallet och longerade fuxen sen slutade jag :)
här är en video från tyskland på fuxen som jag red idag :) visst är han fin?!


ha det bra
xo Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0