Tisdag!

Ibland är det bra med bärbar dator! hihi!
sitter i bilden på väg till höör ska på föreläsning... berättar mer om det sen!

Parktiken började idag..! fungerar ännsålänge super! lagom slappt men effektivt.. då det är ett litet ställe så är allt gjort fram till halv2 :) sen har Ulrika bara sin tävlinghäst att rida och då finns det ingen mening med att man är kvar.
jag kommer nog med lätthet kunna spendera 4 veckor där :)

tänkte även rikta tankarna till stakars Sandra som nu sitter med gips på höger handen...
http://teamjohansson.blogg.se/ <-- läs mer här!

jag vet hur det känns att inte få rida och inte kunna göra något när man har gips... jag gick hela sommaren 2008 med gips :( släppte det 1 vecka innan jag började på Lantan (önnestad)
själva olyckan hände i början på maj.. men envis som jag är så "hade jag inte ont" hallå kan ju inte riskera att man får hoppa över tävlingsesongen.. det är ju den man alltid längtar efter som ryttare.
men efter 1 månad så tvingade mamma mig in till CSK och då röntgade de och konstaterade att jag hade en sprika i Båtbenet som det så fint heter.. ett lite och svårläkt ben som sitter i handleden (se bild)
pappa berättade att han hade brutit det när han körde Cross och hans tog 6 Månader!! jag sa.. nej nej jag har inte tid att gå gipsad.. men jag var tvungen.
det blev 10 veckor med gips.. och då kan ni ju räkna ut att sommaren försvann.. hmm!


Mitt fina gips! som jag hade i 2 vecor innan magnetröntgen och då konstaterade de att det var en spricka.. men då fick jag ett tunnare gips! som tålde vatten :P  


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack gumman! Jag kommer ihåg hur du hade dett, mitt är blått & jag får ett tunnare gips nästa vecka =) haha, då ska det ridas!

2010-04-06 @ 22:17:15
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0