åsikter!!

Då man fått en del åsikter mot en efter min lokala start i söndags så vill jag bra säga:

Jag startade lokalt för att jag ska starta lilla rundan på derbyt och det går i LA och den senaste tiden har jag ju bara gått FEI, och ville låta Tess känna att det bar "enkelt" för en gång och inte prestera på Max...
och Skromberga hade LA:1 lagom innan derbyt så jag beslöt att Tess skulle få starta där..dels för att der är inte lika mkt "press" på lokalt då bedömningen inte är lika hård och Jag lider ju tyvärr av prestations ångest så ville ha en bra start i ryggen innan Derbyt!!

jag tycker faktiskt att alla borde gå ner ordentligt någon gång och starta lite lägre även i hoppningen.. låt hästarna och er själva ha lite extra roligt en gång och låt hästarna gå på "halv styrka" de ska inte behöva prestera max alltid då tröttnar de!!

men i helgen är det Nationellt så bedömningen och framför allt motståndet är mycket tuffare
... men jag hoppas på att vi kan genomföra derbyt bra och vem vet kanske ngn placering med hem?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0