1 Dec....

mm då är det 14dagar kvar sen är jag 18år!!

Idag hade det varit en mkt bra dag i skolan! hade ett muntligt förhör på andra världskriget, det var bara några förberedande frågor,, prov kommer väll innan jul. det gick bra och klarade det iaf :P
sen fick man reda på att man har fårr MVG i både häst och stallskötsel och arbetsliv naturbruk. känns mkt bra :) tur man har topp betyg i något xD

Hoppkursen gick mkt bra.. red den nya hästen (vi har fått ytterligare en ny) egentligen skulle jag ha rubino men han hade redan gått.. och eftersom jag ska ha den nya nästa vecka så kunde jag rida honom redan idag... det var en rolig liten häst :P
hoppade lite linjer på böjt spår. känndes bra och hästen hoppar mkt fint!!

Hemma har jag ridit båda på banan.. Madenta var allmänt galen.. hoppade i luften hit och dit,, men lugnade sig efter ett tag och blev väldigt fin på slutet :)
Tess gick lite lugnare imorgon blir det åkern för henne.. så hon kan få jobba lite i snön :):)

skola som vanligt imorgon.. nu ska jag fortsätta att vara social och sen ska jag sova!! :D
xo Evelina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0