äntligen!

igår var jag inne på Telenor coh bytte mobil, vi hade ett gammalt abonemang som vi änd¨betalar för så jag hämtade ut en ny mobil och INTE Touch mobil utan med fullt tangentbord, visst man kan trycka på skärmen också men inget man måste. ända nakdelen är att kameran suger... det är 3,2mp men jag är ju van vid min Vivaz med typ 8mp och HD video.. men men man kan ju inte få allt.

här är min nya skönhet :P med bra internet och Windows program,, så det känns som om en data i mobilen + att det är väldigt mkt lättare att skriva sms och få mobilen att reagera med hjälp av knapparna.. så adjöss touch mobil!!



Igår kväll red jag Madenta, helt underbar var hon :) tror att debuten i LA:1 kommer tidigare än vad jag planerat.. men först ska snön försvinna och tävlingarna ska dra igång!! läängtar!!!!
idag ör det snö storm,, fick skotta från stalldörren och till hagen för att lilla Hoppsan skulle kunna komma ut :P
blir det lugnare med stormen idag så ska jag rida ut en sväng på lille Tess och sen får vi se hur och var Madenta ska gå :)

Kommentarer
Postat av: dressyrteam

hej ta gärna en titt på vår blogg,nya och roliga saker alltid.

släng gärna en kommentar & följ oss via bloglovin

så följer vi er.

vi har även öppnat "veckans finaste ekipage" skicka din bild till [email protected] om du vill vara med.

2010-12-25 @ 21:23:46
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0