försök nummer 2 :P

då den förra listan inte gick så bra.. som ni säkert har märkt så tänker jag göra ett nytt försök men en annan lista som passar denna bloggen lite bättre :)

♥ Del 1 – Presentera mig själv och min häst. 
♥ Del 2 – Min första häst.
♥ Del 3 – Mina ridkläder.
♥ Del 4 – Det här gjorde vi idag.
♥ Del 5 – Vad är ridning för mig.
♥ Del 6 – Min dag.
♥ Del 7 – Min bästa häst.
♥ Del 8 – Ett ögonblick.
♥ Del 9 – Min tro.
♥ Del 10 – Det här hade vi på oss idag.
♥ Del 11 – Mina ridkompisar.
♥ Del 12 – I min ryktlåda.
♥ Del 13 – Den här veckan.
♥ Del 14 – Vad har vi på oss på tävling.
♥ Del 15 – Mina drömmar.
♥ Del 16 – Min första avramling.
♥ Del 17 – Mitt favoritminne.
♥ Del 18 – Min favoritgren.
♥ Del 19 – Detta ångrar jag.
♥ Del 20 – Den här månaden.
♥ Del 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Del 22 – Det här upprör mig.
♥ Del 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Del 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Del 25 – En första. 
♥ Del 26 – Mina rädslor.
♥ Del 27 – Min favoritplats. 
♥ Del 28 – Det här saknar jag.
♥ Del 29 – Mina ambitioner.
♥ Del 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0