jag är så trött på snön och den har nyss kommit..

ja snön har inte varit här så länge men jag är så trött på all snö så jag vet inte var jag ska ta vägen...!

idag har lilla Hoppsan fått sin vaccinations spruta, nu ska hon bara ha en till sen är hon fullt vaccinerad!
sen ska hon ju såklart ha en varje år.. men det måste ju alla hästar.
Sen åkte vi till EKO och handla de lite.

vi hade bestämmt att åka med Tess till hovslagaren kl 4 då vi inte kom iväg förra veckan pga all snö.. men vi kom inte iväg nu heller :( vi körde fast bilen när vi höll på, sen tog det 1½timme att få loss bilen,, så vi åkte inte iväg,, nu får vi försöka få bort mer snö och se hur vi ska lösa problemet..

så nu vill jag att all snö kan töa bort i natt och så vaknar man upp till en fin grön gräsmatta och fina träd.. :) gud va jag vill ha vår!!!

Min söta vovve :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0