Jullov!

ja nu har jullovet börjat!! det var avslutning igår och jag var på plats i ca 50min för sen åkte jag till stan och till körskolan. min vanliga körlärare var sjuk så fick köra med en annan.. det gick bra och vikörde in villa omgårde så jag fick ha koll på regler och alla korsningar och utfarter osv.. vilket inte är så kul med all snö då halva vägen var borta och alla vallar intill korsningarna gör att man inte ser ordentligt.. men det gick bra ändå.

sen gick jag och mamma en stund i stan. hon skulle ha ny mobil och jag pratade med Telenor och om Blackberryn som jag vill ha, men de sa att den går typ inte att använda i sverige,. de flesta funktionerna fungerar inte här.. värdelöst! så det blev ingen sånn.. men fick lite andra funderingar... hmm! men det kommer kanske ngt nytt i års skifftet!
Sen kom Hanna till stan och vi skulle ju shoppa lite kläder. Jag hittade lite, men inte överdrivet mkt, aja då kan man ju spara pengar ist!! :)

idag har man mest suttit i soffan och kollat på film. då man är förkyld coh har feber :( usch! jag som skulle ut! jag skulle ju till Öja! .. aja det kommer fler helger, detta är ju trots allt första helgen som 18åring. :P

Finaste Tess! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0