Lördag den 4 Dec

idag har jag varit en sväng hos farmor och farfar.. Kusinerna skulle komma från GBG :) inte så ofta man träffar dem, min "små" kusiner :) Vi åkte till Åhus bowling och där fick jag såklart kraftigt med spö :/ aja kul hade vi iaf!

vid halv 4 hämtade mamma mig och vi åkte till Älleköpinge skulle ha julfika där kl 4 det var ju lite priser som skulle delas ut.. alla som blivit placerade får "tackpris" för att man tävlat för Älleköpinge, sen blev jag ju Klubbmästare i Hoppning :) på min Dressyrponny!! så nu fick man 2nya pokaler att pryda rummet med :P
vi brukar ju ha lucia firande när detta sker men pga snön så fick vi ställa in.

Hemma har jag ridit Madenta och vi är nog inne i en liten form svacka :( men det gör inte så mkt sålänge vi kommer ur den innan sesongen drar igång :P imorgon blir det fältet och ut och galoppera!!
om det är fint väder så ska jag nof ut och fotta lite :D.. JUL KORT?!

KM- hoppning på Dressyrponny :D det var ingen som trodde det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0