Fredag! + Namnsdag!

För er som har missat så är det min Namnsdag! Evelina hihi!
inget speciellt men ändå :P

Ridningen i skolan gick väldigt bra jag hade GoGo.
tränade på slutor.. och väldigt mycket lösgörande,
det blev även en del förvänd galopp för mig så GoGo gärna
springer iväg när han sätter vikten på bakbenen.. jag tror att det beror på att
han har väldigt raka haser (inte så mycket vinklade..blir svårare att "sätta under sig")
men medhjälp av den förvända galoppen så samlar han sig naturligt.
Vi tittade även på hoppningen från förra veckan.. det såg helt okej ut
och förhoppningsvis får jag filmen i början på nästa vecka. :)

Dressyrträningen med Tess gick super bra!
red igenom LA:P1 och det känndes riktigt bra det känns även väldigt bra
inför söndag!

imorgon ska Tess få gå en lugn runda ska rida ut med Michelle.
sen ska jag rida Madenta lite! :) och eventuellt ha lite trick träning med Hoppsan!
hon kan faktiskt stå på en pall.. när hon vill :P

GoGo- kom på idag när jag red och såg han i en av speglarna.. han liknar lite en grizzly björn! hihi!
Svart med liten och brun mule och fluffiga öron nu i vinter!
(han är så ful så han blir söt..elr hur Hanna?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0