Måndag! och plusgrader :D

även om man vaknade snuvig och dan i morse så blev humöret lite bättre under dagens gång.
kanske beror på att det var plus grader.. inte så många men tillräkligt för att snön
skulle smälta lite.. blev lycklig när jag såg ur det droppade från taket :D
för en minut hoppades jag på vår! men de sägs att det ska komma mer snö :(
vi får hoppas att vädergudarna har fel och det blir vår ist!!

jag har ridit idag trots att jag är sjuk men jag kände att jag vill hoppa upp och känna lite på
Madenta och se om ågrdagens "lugna" var mer än en tillfällighet..
hon skötte sig super! vi skrittade i typ 20 min då det var halt på banan (det töar var 0 gradigt)
men det var riktigt skönt att kunna skritta runt helt avslappnad på henne..
det händer inte så ofta xD hon brukar steppa för allt :/

nu får ni ha det super bra.. och tyvärr blir det ingen uppdatering imorgon
då jag ska till pappa och då behöver man ju inte sitta här xD hihi!

xo Evelina :)


Kommentarer
Postat av: Ankihh - var med och tävla om att bli veckans blogg

Du har väl inte glömt att anmäla dejj till att bli veckansblogg hos AnkihhC.blogg.se ? och på så sätt får du fler besökare till din blogg.

ännu är det inte försent att anmäla sig(:

2010-02-02 @ 20:07:03
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0