motivationen är som bortblåst!

Min motivation finns inte längre,,
egentligen är det inget som har hänt utan det bara är så 
jag känner att jag är i en ljup svacka och vet inte hur jag ska komma ur den. 
jag har haft motgångar förr men nu är det värre, 
kanske har man blirvit svagare med tiden.. ist för att bli en starkaer person.
jag är så trött på att inte få någon framgång i allt mitt jobb och visst är det kul att arbeta
men det hade varit roligare om man kände mer framgång.
och det som tär på mig mest är att många jag känner får framgång på framgång. 
medans jag sliter varje dag och får inte framgång. 

men jag får väll försöka jobba vidare. 
jag har inte varit i skolan sen i tisdags dels för att hunmöret är i botten
och i dag skulle vi ha frilufsdag och jag har ont i halsen och vill inte bli mer sjuk.
imorgon har vi Nationellt prov i Matte B sen på fredag har vi bara ridning. 
 sen är det lov!!!

det kommer vara väl behövt, och det känns som min vändning kommer då 
för då får jag mer tid och blir inte lika stressad. 
det har ju varit ganksa mycket i skolan nu, och att satsa p hästarna och skolan 
blir tungt ibland. 
men jag hoppas att jag kommer ur svackan 
för jag vill inte sluta med detta det är ju detta jag lever för!

Hittade en bild på min B-ponny Nicole's Isabell "Topsy"
bilden är från vår sista sommar tsm
midsommarcupen i hässlehom tror jag
det året red vi LB-LA :D
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland är det motigt min vän. Men fortsätt kämpa på, du har ett helt år framför dig som kommer ge dig många fina händelser och stunder! Även om du inte tror mig just nu så kommer det att bli så, det gäller bara att du fortsätter kämpa. För du vet väl vad som kommer efter regn? Solsken =D

Jag har ett förslag, titta på filmer från tävlingar där det gått bra & känslan varit grym de stärker ens förtroende. Titta på andra, läs. Du kommer hitta motivationen igen så fort våren kommer. Keep up the good work!

2010-02-18 @ 20:43:35
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: Tack ! Jag håller tummarna, just nu ser det ljust ut men snön ska ju komma om någon timme...

2010-02-19 @ 09:44:31
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0