ucsh! inte på blogghumör!

det kan nog bero på att vädret med snö och minus gradet får humöret att sjunka.
men jag känner ändå att jag bör skriva något.
ingen skola idag då jag har sjukt ont i halsen och kan knappt prata :( och imorgon har vi friluftsdag
så jag ska nog inte åka imorgon heller. men på torsdag måste jag vi har netionella prov i Matte B :) och klara men det så är kursen äntligen klar! hade varit så skönt att slippa kompletera efter lovet. men vi får se det känns ganska svårt nu och jag har ju intehaft de bästa resultaten på proven innan :/ men inget är omöjligt bara mer eller mindre möjligt. hihi!

jag har hunnit rida Madenta idag och ska snart ut på en lugn runda på Tess.
madde gick helt underbart! inget krångel så man slapp kämpa vilket är en fördel när man är sjuk.
nu ska jag äta lite äpplekaka och titta lite på TV sen ska jag skritta ut på Tess :D
och tyvärr ligger snön kvar och det kommer mer hela tiden :( .. när blir det vår?!

blir en bild på tess knoppar i söndags! visst blev dem bra! obs bara 1 gummiband!
tur man går häst linje så man lär sig hihi.. nu slipper man "vik/amatör-knopparna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0