2.a dagen på nya året

när man vaknade i morse var det kallt och ruggigt :(
frost i gräset och fruset överallt.
inga glada hästar man släppte ut direkt.
men vid 12 red jag madetna. som tur är har vi träflis på banan så det fryser inte påsamma sätt.
hon fick gå ganska lungt eftersom uderlaget inte är helt 100.
Mamma fotade lite eftersom hon var super fin.
hon hade bra "swing" på bakbenen och jag kunde samla henne lite mer.
(hihi hon är ju trots allt ett helt år äldre = 6år! men hon ligger ju 1år efter det "normala".
men nu får det bli lite mer skärpning!
iaf hon skötte det bra och nu hoppas vi att denna känslan vara läänge!
Tess fick skrittas ut en runda.. änner att hon måste hitta mer egen bjudning och eftersom tävling sesongen snart rullar igång så kommer det bli mkt träning för henne sen. så hon får ha de lilla extre roliga nu! :P
+att när skolan börjar så är det mörkt när jag kan rida.

här kommer lite bilder från dagen!


Hon sätter undersig ganska bra :)


puss på dig min älskling


tess - min söta ponny bus! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0