första dagen i "verkligheten"

Första dagen i skolan är avklarad.
flöt på ganska bra.. det blir ju allt mycket lättare med mina fantastiksa vänner :D
efter skolan åkte jag och mamma till hovslagaren med Tess
Hon skötte sig jätte bra och niklas tyckte hon var bra att jobba med :)
Sen åkte vi tillbaka till skolan så jag kunde rida :) gick helt okej, de hade troligtvis nyligen jupharvat så det var ganska tungt på vissa ställen. men Tess gick helt okej! red igenom lite av FEI's Inledande prog

för till fället har jag sjukt ont i huvudet och fryser... förkylning på G..igen!
jaja så är det under vintern.

Bilden är från Kreta -09
Mest för att jag saknar sol och värme!


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

SV: jag håller verkligen med dig, usch. Ibland ser man inte trevliga saker när man är ute. Tack detsamma :) Är det din häst på headern? Ser läcker ut :)

2010-01-11 @ 22:27:33
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0