onsdag!

vaknade med migrän imorse .. :( ingen skola
så vid 1 palrade man sig ut och lunchade hästarna.. sen vid halv 3
tog jag in Madenta för jag skulle longera då hon är helt över toppad
hon skuttar in från hagen och frustar för allt som rör sig..
så jag skulle longera henne men det gick inte som jag ville.. det var svin halt på banan
då snön äntligen har börjat töa!!
men när jag gick lite med henne på spåret så får hon värsta rycket och bockar och sparkar
och jag blev nästan träffad av ett bakben :O!
så jag funderar på att ha hjälm nästa gång jag longerar.. iaf henne!

nu ska jag äta och titta på roomservice! :D:D
imorgon blir det skola.. börjar inte förrän 12:20! :)

ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0