Snöstorm :(.. usch!

jag är så fruktansvärt trörr på denna snö nu.!
och eftersom det stormar så är dte inte lönt att de plogar vägarna..
iaf inte här för det blåser igen efter traktorerna. :(
vi får väll se hur det är imorgon som tur är har man sovmorgon till halv 1
så man kankse kan komma till skolan. 
 
idag har vi haft Matte.. och jag fick reda på att vi skulle haft prov idag..
 men skriver det imorgon ist ..oops!
jaja tur man har snäll lärare! hihi (tror inte det var ngn som skev provet idag)
sen hade man lite mentorstid.. och sen håla fram till halv 1 då engelskan började..
vi har börjar plugga inför Nationella nu :/ lite halv trist
men fördelen är ju att B kursen snart är över!! :D

ingen ridning idag som ni säkert kan förstå..då vi inte har ngt ridhus och det är storm ute..
men de överlever.. fick komma in och lite exktra hö.. (mest för att jag tycker synn om dem)

nu ska jag plugga lite matte så jag kan skriva provet imorgon

xoxo Evelina!

bilden är från skolan!
f,v Jag, Paulina, Malin, Hanna fotograf Martina!
Mest för att jag vill ha vår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0