trevligt avslut på lovet!..trots kylan

idag har det blåst konstant hela dan :( vilket gör att de få minus vi har ligger mellan 0-3 minus.
det blir iskalla vindar :/,, usch! men vi trotsade vädret och vid 1 red vi ut det blev faktiskt hela rundan! :)
trevligt trevligt den rundan kommer jag nog rida många ggr när det blir varmare förståss!
tess skötte sig super och tränings passet blev att gå i snödrivorna.. bra träning!
imorgon börjar skolan och Tess ska till hovslagaren så ja gska försöka få mamma till att ta med sadel och dyligt.. eftersom vår hovslagare (Niklas Tykesson) bor knappt 5 min ifrån skolan och mamma ska ju ändå hämta mig :)
så jag hoppas kunna rida i ridhuset!
men det får vi se hur det blir man jag hoppas iaf!

nu ska jag snart ta in hästarna sen blir det duschen och TV för imorgon är det skola!
ha det bra
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kolla gärna på min =)

2010-01-10 @ 20:35:04
URL: http://neellieberglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

hade också niklas innan. men han hörde inte av sig till någon under en period och det gick inte att få tag på honom (inte änns våra grannar på mosslunda dressyrstall). Så vi blev väldigt arga och nu har vi världens bästa mikael fälth! :)

2010-01-10 @ 22:06:05
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: alex

Det blåste asmyk hos oss oxå :(

2010-01-11 @ 15:07:16
URL: http://ajaisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0