Hopptävling!

Dagstorp med Tess idag! lokal ponny hoppning!

80cm (LD) 1stopp
90cm (LC) 2stopp

80cm: fick lite konflikter på framhoppningen som inte får hända då både mitt och hennes självförtroende sjunker men hon hoppade super fram till nr 5 då jag bara åkte på distansen så hon ville inte.. tar det på mig! annars var hon super!

90cm: hon kändes bättre redan på fram-ridningen/hoppningen men hon tveckade ändå lite för mkt för att min ridning skulle kunna vara så bra som jag vill (kunna sitta så still som möjligt men endå rida effektivt) det blev ist att jag jagade på vid vissa tillfällen vilket straffade sig i 2stopp (2,an och 8,an) men annars var hon högt och fint över resten och pigg och glad vilket var det viktigaste!

trors värmen så gick hon väldigt bra!!
fler bilder kommer när fotografen har laddat upp dem :P

Tagna från filmen som kommer så småningom!



Kommentarer
Postat av: molle

Guud va högt över hon är:)

Hoppas ni ska ut på fler hopptävlingar!

2010-06-27 @ 22:37:17
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0