Jag ÄLSKAR min ponny!!!

Tävling idag igen! Åsbo ponny dressyr lok/reg
red LA:1 som dock var lokal (men många av de som rider reg var också med) red även LA:P1 som var regionalt.

LA:1 71,05% och SEGER!!!  av 23 starter! Älskade ponnyn var super fin! vi startade denna klassen sist så hon var lite trött dels från gårdagen och sen var det sjukt varmt och helt vindstilla. men hon kämpade på och jag bara njöt!! det var väldigt många starter för att vara dressyr men eftersom de bara hade en LA:1 så staratde ju "alla" den även "vi" som rider regionalt i vanliga fall.

LA:P1 60,57% hade 2 stora missar! hon bytte galopp i serpentinerna... men det blev missförstånd och igår skulle hon ju byta när vi bytte varv.. jag skulle egentligen avrit extremt tydlig men red som jga brukar och då blir det fel ibland.. men men är nöjd iaf! synn bara att jag inte kvalade men det kommer!

denna helgen har varit sjukt bra 4starter och 2 segrar i olika grenar dessutom! DUKTIG ponny!!!
imorgon ska hon får en lååång skritt runda för att får belöning av allt arbete!

slänger in lite bilder!





Kommentarer
Postat av: Sandra Z

SUPER, SUPER STORT GRATTIS till er igen!! Är säker på att ni fixar 2:a kvalgränsen nästa tävling =) Kul att ni nu är så tajta =) Keep up the good work ;)

2010-06-06 @ 22:27:05
Postat av: evelina Wahlström

SV. tusen tack :):)

ja det hoppas jag också :)

2010-06-06 @ 22:28:45
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Ni är så duktiga! GRATTIS !!!!

2010-06-07 @ 11:05:41
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0