4/3 2010

Skolan var lugn idag.. började med Samhällskunskap A, Svenska B och efter lunch hade vi Hästkunskap...(hoppade över dagens idrottslektion)
imorgon är vi lediga.. får kompledigt eftersom vi var på flyinge i tisdags.. vi får ledigt ALLA Fredagar fram till påsklovet.. för mig och alla andra 2or som går häst blir det bara 2dagar lov för sen börjar vår praktik som varar i 4veckor... vi har så pass mycket praktik på år linje så det får inte "plats" men ist för lov nu så tar vi studenten i Maj!.. vilket kan vara skönt eftersom vi ändå inte har någon gemenskap med dem andra skolorna i stan..
då jag inte ska till Patrik Kittel längre så har jag nu bytt.. pratade innan med en trevlig kvinna,, de har ett försäljnings/utbildningstall i färlöv.. nu ska jag bara skicka papprena och sen är det klart!
de är inte så "kända" men vad jag vet så är det dem som har GO SOFT sulorna till häst!... ni kanske har stött på sånna sulor?!

jag och Mamma åkte med tess till älleköpinge och red i ridhuset.. kände att jag behövde träna programen även om det är träning imorgon men rider ju i grupp så vill ju inte förstöra för mycket utan nu vet jag exakt vad vi behöver trimma imorgon för att det ska fungera på lördag! :)

ni får ha en fortsatt trevlig kväll
xo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0