Äntligen har jag fått min sadel!!!

Kan ju börja med att säga att jag är väldigt glad över att det är vår!! allt blir så mycket lättare.
Madenta fick gå utan täcke och Tess fick ett tunnare (hon är ju vit och hagen är ju inte så fin)
Tog en promenad med lille Hoppsan och fottade lite :) tycker faktiskt att bilderna blev riktigt bra!



började med att rida Madenta så svetten rann på oss båda :P men riktigt fin var hon,
Sen red jag Tess på stubben och jag säger bara fy fan vad fin hon var! :Dså jag red bara i 20 min då allt fungerade från början och då finns det ingen anledning att fortsätta.. 
hur gör ni när era hästar fungerar från början...
fortsätter ni eller tar ni det lungt och avslutar tidigt?!

vid halv 6 ringde de från Stablestore och sa att min sadel hade kommit! :) yees lixom! bara 3 månader sen jag beställde den. "den som väntar på något gott vändar aldrig för länge"
Köpte inte bara sadlen utan stigläder och sadelgjord allt i TEKNA så klart :P
det blev även ridvantar Roeckli ett par till att ha hemma och ett par vita till Dressyrtävlingarna :)

Här är sadlen dock har jag inte provat den änn då vi hämtade den ikväll. Det är de nya på marknaden TEKNA


Kommentarer
Postat av: isabell

naww vilken söwt häst!

2010-03-27 @ 21:19:44
URL: http://belleh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0