bra dag med mycket på schemat!

Började med att INTE åka till skolan.
Vid 11 var jag hos tandläkaren,, sen åkte jag och mamma och handlade en tröja,linne och skor till mig! :D
när vi kom hem så åkte vi till älleköpinge med Madenta då de hade hoppning denna veckan på ridskolan så hinderna var framme!
Hoppade henne vilket gick super.. avslutade med en bara på 90-1m helt utan problem.. elr hon rev ett men hon blev lite lång och flack sen fick jag inte ihop henne innan och det var ett plank m flata hållare.. men annars gick allt bra!
Man är ju lite ringrostig så sitsen är ju inte så bra


Gillar bakbenen!


"Murdelen" var lite läskig.. men det ger bra språng!


När vi kom hem red jag Tess min vanliga skritt runda på 3,5km! riktigt skönt att kunna tömma hjärnan på allt och bara njuta av VÅREN!! som äntligen har hittat till skåne och den verkar stanna :)
Bild från igår... ganska bra ökning!


nu i kväll har vi varit på älleköpinge..igen men denna gången åkte vi dit med Hoppsan, jag ville att Eva skulle kolla Hoppsans hovar då jag tyckte att de var långa igen men jag verkade ju för ngn vecka sen... men eva sa att de såg okej ut men jag hade hon tagit för lite.. så hon tog lite till. sen fic kvi ju såklart hälsa på Skrållan (hoppsans Mamma) de blev glada när de träffades!
det var även en del ungar där som blev glada över att se henne och så klart även Evas familj och många fler... så hela kvällen spenderades där :)

nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar!
xo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0