Nya stövlar!

Yees! äntligen nya stövlar :D blev ett par svarta Pioneer, de satt bra och jag är riktigt kräsen då jag inte vill att de ska se eller vara stora.
och dessa är snygga + att de är mjuka vilket många stövlar framför allt "dressyrstövlar" är då de inte har ngn snörning och ibland är även dragkedjan fram + att jag tycker inte de sitter snyggt då man får större ben i dem då de inte är "figur" sydda på samma sätt.
Anledningen till att det blev ett par nya är att mina gick sönder ytterligare i söndes och sen är de inte så svarta längre.. lite uppslitna och ut putsade (tro det eller ej)

här kommer en bild på dem.. kommer att publicera mina när jag har fått hem dem och visa hur fint de sitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0