Söndag dagen efter tävling

Dagen efter tävling så tar jag det alltid lungt, skrittade min valiga runda som är på 3,5km och väldigt blandade underlag, både hård och mjuk grusväg och en del asfalt vilket är bra för senor och ligament!
det var lite mysigt faktiskt och avslappnande både för henne och mig rensade hjärnan lite med musik i ena örat och ljudet av både fåglar och ljudet från Tess hovar, det får en att verkligen känna att våren är här!

ska till citykliniken imorgon och kolla hjärtat.. det låter kanske allvarligt men det är det förhoppningsvis inte
ska kolla mig då jag känner att jag har hjärtklappning imellanåt.

här kommer film från LA:1an igår. Kommentera gjärna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0