Tävling!

Idag har man varit i Färs härad de hade Regional ponny dressyr. startade LA:1,LA:P1
det gick väldigt bra! :D

LA:1- 2.a med 68,68% är super nöjd fick bara 1 miss, det blev lite missförstång i ena galoppfattningen så den blev sen, annars gick allt okej! är super nöjd då jag inte har haft placering i mina tankar och förhoppningar. men inget är omöjligt! känns verkligen skönt att vissa mig själv framför allt att vi kan!

LA:P1- 61,58% känndes bra men "missarna" kom på de enkla bytena då jag inte fick ner henne till skritt direkt utan det blev några travsteg.. och det ser ju domarna direkt! men de är ju regionalt så de ska ju vara hårda!
men jag blev lite sur då kvalgränsen till de nationella FEI programen ligger på 62% men det kommer väll och nu vet jag att vi kan!



Kommentarer
Postat av: molle

Grattis till fina placeringar:)

2010-03-28 @ 16:50:27
URL: http://matildalancing.webblogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Vad roligt, grattis =D

2010-03-29 @ 13:24:43
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0