Tisdag!

slappdag i skolan, bara 1 lektion som varar hela förmiddagen, slutade 11:15 så tog första bästa bussen hem :)
och var hemma runt halv 1 eftersom bussarna tyvärr inte går så bra.. jaja hem kom man och visst är det skönt att sluta tidigt?!
och för alla er som blir lite avundsjuka nu så kan jag bara meddela att vi har det så här varje tisdag! :) 
imorgon har vi sovmorgon men det brukar vi inte ha... imorgon börjar vi med ngn debatt i Aulan fram till lunch och sen blir det ridning! :) 

Klockan 3 var vi hos niklas tykesson med Tess.. hon skulle få nya skor! hon skötte sig super som alltid!
när vi kom hem så skrittade jag Madenta en sväng.. vilket slutade med att jag satt lite löst xD hihi!
något över toppad häst + att hon blev skrämd för något... misstänker rådjuren men ingen skada sked och jag satt kvar! grattis till mig lixom

här kommer mitt schema om någon undrar hur bra jag har det! 
Måndag: grovfoder,Engelska B,Samhällskunskap A
Tisdag: Ekologi/Narurvetenskap A
Onsdag: Grovfoder,mentor/resurstid, Ridning
Torsdag: Samhällskunskap A, Svenska B, Häsrkunskap, Idrott
Fredag: komplediga fram till v14 då vi var på flyinge förra veckan.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0