09:37

kl är nu 09:37 och jag sitter i datasalen och väntar på hanna som kommer med bussen kl 10.!
själv har man varit hos tandläkaren så nu går man med tandvärk :(.. men det är inte långt kvar tills det är slut!!

vid 10 ska man göra prov hmm! och jag kan inte allt (vi måste ha 43p av 45p för att bli godkända!

ikväll ska båda hästarna trimmas.. imorgon är det hoppträning för Chanette Bellander med Madenta! ska bli sjukt kul att hoppa lite! nästa tävling blir nog Gärds den 13. tar nog 1m,1m :)

Tess nästa blir 5/6 Klubbtävling hoppning 80,90! sen dagen efter åker vi till åsbo och startar de vanliga klasserna LA:1, LA:P1.. det blir nog ett tufft startfällt men jag fokuserar mest på att klara kvalgränsen i LA:P1 så jag kan gå upp till FEI nationellt!

bjuder på denna finfina bilden på lilla Madenta! hittade den på skolans dator eftersom hon är född här :P
hon är nog runt 1år på bilden .. min lilla prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0