Onsdag och hoppträning

Skoldagen var väldigt kort idag.. började 10 och slutade 11.30 precis lagom :P

hemma så red jag Tess hon gick gå en runda runt åkrarna och gramenen åkte på.. hon springer så sörens och drar upp huvudet.. även med martingal så gramenen hjälpte mig att hålla henne :P hon har börjat fatta att det inte är lönt att försöka när den är på.. smart häst!
Madenta fick gå på kvällen hoppträning för Chanette Bellander.. madenta gick finfint dock är jag lite ringrostig så jag är inte där precis när hon behöver.. men Chanette var nöjd och jag är såklart nöjd!
hoppade 2 banor på 90.1m känndes bra när jag kom till ridning!

imorgon så ska vi har fotografering i skolan inför reklambladet som ska skickas ut till de nya 9.orna på högstadiet.. det är en reklamtidning för skolan som kommer innan man ska välja.. no har säkert fått en sånn eller så kommer ni få en när ni ska söka till gymnasiet. iår så kommer den ut i HELA sverige då vår skola har gått över till friskola och det är fritt sök i hela sverige..
jag ska rida/hoppa Paco ute i terrängen och hanna ska hoppa adilaide över ngn mur sen ska Martina och ngn 1.a rida dressyr och sen ska ngn stå med en häst.. sen blir dte ju såklart bilder från jordbruk NV osv..
jag är ganska nervös över fotograferingen och hoppningen eftersom jag aldrig hoppat paco.. och nu ska vi hoppa terräng visst det är en super duktig häst men hallå jag ska hänga med :P
men det löser sig hihi!
ska bli spännande iaf sen får vi se om man hamnar i bladet..!

är det ngn av er läsare som ska söka till gymnasiet till hösten?! iaf kommer ni nog få denna reklamtidning

nu får ni ha det bra och jag ska hoppa in i duschen och sen sova!
xo Evelina!

paco på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0