Onsdag!

Dagen har varit väldigt bra :)
började med att åka till skolan med Madenta då vi skulle ha sits bedömning för MiQe jag tog med Madenta för att kunna få lite tips av MiQe och för att få lite rutin i henne då vi skulle rida ett program.. själva bedömningen blev bra :) men tyvärr så drogs poängen ner lite då Madenta inte orkar hålla formen.. men det gör inget då jag vet var jag ligger i betyg osv...  att MiQe ha sagt vad han tycker om min ridning :) så dagens bedömning spelar inte så stor roll. men fick bra tips om hur jag ska rida henne för att kunna komma vidare i utbildningen :)

Tess har också blivit riden :) fick gå en sväng med hoppsadel och hon fick jogga runt lite i lågform :) imorgon är det ju tävling :D

imorgon ska vi till Ringsjön regional dressyr LA:1 LA:P1,, denna gången ska man ha hästskötare med sig :) skönt! Fanny Bergevi ska följa med :)

nu ska jag se efter om det finns ngt bra på TV men sen ska jag sova då vi kommer köra lite efter 7 imorgon!
xo Evelina!

Fina madenta! funderar nog lite.. vrf hon är på sitt gamla hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0