Tävling!!

idag var vi i Södra sallerup :) Regional dressyr ponny!

LA:1 - 2.a!
LA:P1
- 2.a!

LA:1:
Känndes ganska bra men tappade en del på att hon fick mothand/över lodplan i mellantraven och lite mer i traven... men annars super fin! slutade på 65,53% vilket höll till en andra plats :D

LA:P1: Känndes riktigt bra :D hon gick där jag ville och jobbade på bra skolorna går så klart att utveckla ganska mycket mer och även det andra.. men skolorna får man ju dubbla poäng för så man tappar ju mkt om de inte sitter, men jag sluatde på 64,47%! känns riktigt skönt har ju strävat efter kvalgränsen nu ett tag och nu har jag den.. nu ska vi "bara" lyckas med samma sak igen! sen är årets mål nått! :) men såklart har jag satt upp nya mål! iaf så räckte dessa % till en andra plats! :D happy!! hon som vann hade 66% så man var inte så långt ifrån..
dagen har varit super och snart ska jag ut och rida Madenta lite :D hoppas att hon går lika fint som alltid!

nu komme blider från dagen :)
tyvärr var tävlingen inne så det blev inte så bra men mamma fottade på framridningen och prisutdelning







söte ponnyn fick synn på en humla.. hihi! men hon tog fram öronen iaf!

Kommentarer
Postat av: Sandra Z

Grattis till dom fina resultaten! Kul att ni nådde kvalgränsen och att du tar så bra hand om Tessan :)

2010-05-24 @ 11:18:20
Postat av: Evelina

Tack :).. mm hon är helt underbar :)

2010-05-25 @ 09:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0