TÄVLING!!!!

Utesesongen har börjat! :)
Tävling idag i Dagstorp red LA:1 och LA:P1

morgon var ganska lugn.. tess fick faktiskt gå ut 1 timme innan :) så hon var kanske inte tävlingens vitaste ponny men vi skulle inte köra förrän 11:30 så hon kunde inte stå inne.. hon fick gå ut mellan 9 och 10 sen fick jag börja bortsta och knoppa!.. hon var faktiskt ganska ren :P

kl 14:37 startade jag LA:P1 känndes okej galoppen fungerade bra men fick tyvärr lite missar på de enkla bytena då hon la till ngt trav steg :/ och sen blev det missförstånd i början då hon galopperade ist för att öka traven.. så jag missade kvalgränsen :(
jag red på 61,31% och gränsen är 62% lite surt med tanke på mina misstag!
men till min förvåning så räckte det resultatet till 4,de plats! :D Happy!!

kl 16:00 startade jag LA:1 då visste jag inte att jag skulle bli plac men jag var nöjd ändå och joggade igång tess utanför bland terräng hindren.. tess var framme och lyssnade bra! så med en bra känsla gick vi till banan och höll oss beredda till vår start.. men tyvärr så fick jag inte igång samma bjudning som innan men det gick okej.. slutade på 67,63% vilket räckte till 2.a plats :D

snacka om att jag var lycklig när båda klasserna var klara och resultaten var satta :D plac i båda klasserna Happy!!

min fina prinsessa <3!


Kommentarer
Postat av: Sandra Z

Super stort grattis till er!! :) Det är ni verkligen värda, såå kul :)

2010-05-01 @ 21:36:00
Postat av: evelina

TACK :D

2010-05-01 @ 21:48:05
Postat av: sandra johansson

Grattis Grattis! SUper duper =)

2010-05-02 @ 20:19:21
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0